Et telefonsystem som løfter virksomhedens fremtoning og giver kunderne en professionel og imødekommende velkomst.
Indholdet af brugervenlige funktioner fyldestgør behovet for de fleste virksomheder.
Du får afgørende vigtige værktøjer til at forbedre din kundeservice, øge produktiviteten og omsætningen og sænke omkostningerne.
Med åben- og lukketider kan du bestemme hvor du vil modtage opkald fra hovednummeret. Åbningstider kan være automatisk- eller manuelt styret og kan nemt ændres. Lad f.eks. en telefonsvarer tage opkald uden for åbningstiden, så du kan holde fri når du har fri.
Med en velkomstbesked præsenterer du virksomheden professionelt overfor dine kunder. Løsningen indeholder en række standard beskeder. Indtal let nye beskeder eller upload professionel indtalte beskeder. Vi gør det også gerne for dig.
Med et kø-system kan opkald til et hovednummer ringe på én eller flere telefoner efter forskellige kriterier. Definer i hvilken rækkefølge telefonerne skal ringe enten internt eller eksternt. Det er let for en medarbejder eller en gruppe at logge ind- og ud af køer. Telefonnumre fra andre teleoperatører kan også indgå i kø-systemerne.
Vælg hvilke oplysninger der skal afspilles for kunden som venter på at komme igennem til en kø-medarbejder. Kø-info beskeder er f.eks. "du er nummer et i køen", "din forventede ventetid er" og "tak, fordi du venter".
Vælg mellem flere forskellige genrer af ventemusik eller upload jeres egen.
Imødekom dine kundehenvendelser mere personligt. Telefonsystemet viser automatisk opkalderens navn/firmanavn og telefonnummer ved indgående opkald eller ved viderestilling til en kollega. (Det kræves at opkalderens information er registreret i krak.dk eller gemt i dine kontaktpersoner for at informationen vises).
Vælg hvilken opkaldsstrategi der skal bruges på telefonerne i en given kø. F.eks. Ring alle; der ringes til alle tilgængelige medlemmer på samme tid. Prioriteret; Det første medlem i rækkefølgen modtager altid opkaldene først. Cyklisk; Opkaldene distribueres til medlemmerne i den opførte rækkefølge. Færrest opkald; Medlemmet med de færrest besvarede opkald prioriteres. Længst ledig; Det medlem som har haft færrest besvarede opkald prioriteres. Tilfældigt; der ringes til medlemmerne i tilfældig rækkefølge.
Du kan lede bestemte numre udenom køen, eller direkte til en bestemt afdeling eller medarbejder. Du kan opsætte landekodestyring, så den, der ringer ind, automatisk får en velkomsthilsen, en valgmenu mv. på det rette sprog, samt styre opkaldet hen til en bestemt afdeling eller medarbejder.
Du kan nemt og hurtigt se om dine kollegaer er tilgængelige i appen og omstille samtaler, også når du er på farten. Parker samtalen og adviser en kollega før opkaldet omstilles eller omstil samtalen direkte.
Løsningen indeholder en lang række sprogversioner, så du kan lade dine udenlandske kunder blive mødt med en velkomstmenu på deres individuelle sprog. Du kan således have en kø som varetager dine tyske kunder, en anden kø til dine svenske kunder og så fremdeles.
Der kan etableres midlertidig eller fast viderestilling i appen til telefonnummer du vælger. Der kan også viderestilles efter individuelle kriterier.
Bliv - efter eget valg - notificeret på e-mail, push-besked eller SMS når en besked er indtalt. Med direkte adgang i appen har du fuldt overblik, kan aflytte ved et tryk på play, ringe retur, slette eller videresende f.eks. til en kollega.
Med en visuel oversigt og keep-it-simple brugervenlighed sikres, at du ikke misser vigtige beskeder og hurtigt og nemt kan vende tilbage.
Et mobilnummer udløser et gratis ekstra telefonnummer som praktisk talt giver dig et direkte nummer hvor du kan besvare, foretage og omstille opkald via din computer uden brug af en fysisk telefon. Løsningen kaldes en softphone og har mange fordele. Vi finder nye gode telefonnumre til dig - kan være guldnumre uden merbetaling - så du får et nemt direkte telefonnummer.
Indstil så to telefoner ringer samtidigt. Det er f.eks. praktisk når du forlader din computer, så vil opkald også komme på mobiltelefonen.
Hold fri når du holder fri. Arbejdskalenderen eller omstillingsfunktionerne sørger for at holde styr på at du ikke mister opkald.
For brugeren er det appen, der er omdrejningspunktet for omstillingen. Her kan du åbne og lukke omstillingen, viderestille samtaler, se samtalestatistik, se status på kolleger, chatte og meget mere. Appen findes både til mobil ( iPhone / Android), softphone og web ( Windows / Mac).
Telefoniløsningen er baseret på og udviklet så du selv let kan foretage ændringer, f.eks. ændre i omstillingen, håndtere licenser, indstille profiler, ændre tilgængelighed og justere virksomhedens åbningstider. Hvis du har brug for hjælp, har vi et support-team i verdensklasse.
Vælg hvilket telefonnummer der vises når du ringer fra mobil eller softphonen. Dette kan opsættes så det altid er et bestemt nummer der vises ved opkald fra hhv. mobil eller softphone eller vælg nummeret før et opkald. Således kan f.eks. hovednummeret vises når der ringes fra mobiltelefonen.
Med kontinuerlige og gratis opdateringer fra mere end 100 udviklere kan du roligt regne med altid at have den seneste og fremtidssikre løsning på markedet.
Fordelen ved WiFi-opkald er en klar forbedring af mobilsignalet indendørs og i områder, hvor mobilnetværket er dårligt. WiFi-opkald gør at du kan foretage opkald over WiFi-forbindelse i stedet over for mobilnetværket. Vi understøtter glidende overgang, så opkald ikke går tabt når opkaldet går fra WiFi til 4G/5G-netværk og omvendt. VoLTE giver en bedre dækning og lydkvalitet udendørs fordi det nu er muligt at tale via 4G netværket. Mange mobiltelefoner understøtter WiFi-opkald og VoLTE.
5G er en forkortelse for 5. generations mobilnetværk, som er den nyeste standard for mobilnetværk for mobiltelefoner, tablets og andre mobile enheder. Med 5G opnås langt hurtigere hastigheder end det nuværende 4G og kan sammenlignes hastigheder for fiber for up- og download. 5G fordrer at mobiltelefonen understøtter 5G. Med adgang til TDC NET's mobilnet får du 99% 5G-dækning i hele landet.
Kernen i løsningen er den meget brugervenlige app for mobil, pc og softphone, så du kan ringe og omstille fra enhver af dine enheder. Appen indeholder et hav af nyttige funktioner, der gør erhvervstelefonien effektiv og let tilgængelig. Et dagligt redskab, der skaber værdi for dig og dine kunder.
Vi anvender Danmarks bedste 4G og 5G mobilnetværk - TDC - til dine mobilabonnementer. Med 5G vil du opleve en markant hurtigere forbindelse end det nuværende 4G-netværk. Aktivér, fjern eller flyt SIM, op- eller nedjuster datapakker med øjeblikkelig aktivering i webinterfacet.
Ring, besvar og send opkald videre fra computeren, se hvor mange opkald der er i køen, omstil samtaler til mobiltelefonen og indstil profiler hurtigt og gnidningsløst. .
Dine kontakter fra Microsoft Outlook eller Google synkroniseres automatisk med appen, på den måde vil alle nye, slettede eller opdaterede kontaktinformationer være tilgængelige.
Uanset hvor du befinder dig, på hvilken enhed, i hvilket tidsrum, så er alt altid synkroniseret i realtid.
Integration med egne systemer, eks. Microsoft Teams, Zendesk, Salesforce, samt 24 andre systemer af Helpdesk, Samarbejdes, CRM, Analytisk og Produktivitets programmer og strømlign jeres arbejdsgange.
En Widget på hjemmesiden gør det nemmere for dig at kommunikere med dine kunder. Det er dine kunders bedste ven på din hjemmeside, det maksimerer din kundesupport, skaber flere leads og øger salget. Den viser ventetiden i din opkaldskø, din virksomheds åbningstider og kontaktoplysninger. Nu kan du chatte med dine kunder gennem widgetten! Du kan ændre widget-farverne, så de stemmer overens med det samme indtryk som din virksomhed.
Aktiver, fjern, eller flyt simkort når der sker ændringer i medarbejderstablen. SIM licenser er ikke fast knyttet til bestemte medarbejdere.
Du kan have dummy simkort liggende som du kan aktivere med øjeblikkelig virkning i webinterfacet og tilføje den datapakke 5GB, 10GB, 25GB, 50GB og Unlimited som ønskes.
Skulle behovet for større eller mindre datapakker opstå eller midlertidigt tilkøb af mere data, så kan du op- eller nedjustere datapakker hos en eller flere brugere med øjeblikkelig virkning i appen eller webinterfacet.
Chat i grupper, direkte eller på tværs af hele virksomheden. Det er hurtigt og nemt at dele information, filer eller viden via chat. Live-tilgængelighed giver dig overblikket over, hvornår kollegaer er til at træffe. Et effektivt integreret værktøj til hurtige beskeder.
Med en personlig profil kan du indstille en række valg og beskeder om hvor tilgængelig du er, f.eks.; "Peter er i møde til kl. 13.00", "Amalie er gået for dagen", "Cecilie har barn syg". Du kan oprette lige så mange profiler du har behov for.
Du kan nemt via appen indtale dine egne speaks, f.eks. "Velkommen til Malermester Jesper Jensen" eller et speak med "månedens tilbud". Ønsker du at vi indtaler jeres speaks, så hjælper vi også gerne med det.
Få indgående fax som PDF på e-mail.
Statistik modulet skaber overblik over alle kundekald, svartider, svarprocenter osv. og kan vises for dag, uge eller måned (evt. opdelt på afdelinger). Helt ned i detaljerne kan du se hvilken kollega, kunden har snakket med, og hvilke kald, der ikke kom igennem.
Med kunder og medarbejdere spredt ud over verden er virtuelle møder en fantastisk måde at nedbryde barrierer og styrke samarbejdet. Udfør videokonferencer med op til ti personer eller talekonferencer op til 250 deltagere.
Sørger for at dine kunder aldrig ringer forgæves. Assistenten kan fx sættes til at tilbyde relevante valgmuligheder, når du er optaget eller ikke når telefonen: tast 1. for at indtale en besked, 2. for at vente i kø, 3. for at blive ringet op, 4. for at tale med en kollega etc.
CC Pro er en række ekstra tjenester, bl.a. Samlytning (Lyt til kollegers samtaler i realtid), Forsinket Svargruppe (overløb af indgående opkald hvis ikke der svares), Ring-tilbage (lad ikke kunde vente, men ring kunden op når det bliver dennes tur), Behandlingstid (giver medarbejderen tid til behandling efter seneste opkald).
Både af hensyn til dokumentation og kundebetjening er det ofte en stor fordel at kunne afspille gamle telefonopkald. Du har mulighed for at optage ind- og udgående opkald.
"Du er nr. 3 i køen, tryk 1 hvis du ønsker at blive ringet op, når det bliver din tur", så tilbyder du kunden ikke at skulle være på hold i længere tid.
"Du er nr. 3 i køen, tryk 1 hvis du ønsker at blive ringet op, når det bliver din tur", så tilbyder du kunden ikke at skulle være på hold i længere tid.
Funktion med menuvalg; tast 1 for salg, 2 for support osv. letter indringning og dirigerer opkaldet direkte til den rette afdeling eller person.
Rejser du, kender du sikkert til dyre roamingtakster når opkald foretages eller modtages. Tilvælg servicen Premium Travel så løber regningen ikke løbsk når du rejser til mere end 60 lande uden for EU.
Betal kun, når du rejser. Pay-as-you-go-roaming er til dem der rejser lejlighedsvis. PAYGR er gyldig i 30 dage fra købsdato, giver 1GB data og samtaler for 2 kr. pr. opkaldsminut/SMS til EU numre og internt i roaming-landet.
Har du brug for udenlandske telefonnumre? Servicer f.eks. dit tyske marked med et tysk kundeservicenummer, tysk velkomst besked mv. Kunderne ringer lokalt og du svarer lokalt. Vi altid en række gode numre at vælge imellem.
Flatrate EU giver fri telefoni til telefonnumre inden for EU for et beskedent beløb pr. måned. Selv med et lille samtaleforbrug til EU-lande vil der være en økonomisk fordel i at tillægge flatrate EU tjenesten til en eller flere medarbejdere.
Hovedsageligt på grund af prisen!
Min virksomhed valgte TeleNordics Telavox løsning hovedsageligt på grund af prisen ift. forhenværende udbyder. Dette kombineret med Televox’ intuitive software gjorde beslutningen ukompliceret. Med det nye system får vores kunder en god oplevelse når de ringer til os, samtidig med at vi internt hele tiden kan se ledigheden af kollegaer og ganske ukompliceret viderestille til disse.
— Kenneth Blok, Cheport Cheese ApS
Højt niveau af service og vejledning
Jeg har med fornøjelse samarbejdet med TeleNordic i mere end 15 år. Produkterne er gode og ærlige – og forretningen drives elegant med et højt niveau af service og vejledning. Keep it up!
— Martin Dan, DAN®
Utroligt mange muligheder
Det var tid for mig at finde en løsning jeg kunne bruge uanset placering og behov. Derfor valgte jeg TeleNordic Telavox. Det giver mig utroligt mange muligheder for at tilpasse løsningen til mit behov. Om det er fra iPhone, iPad eller PC – så kan jeg bruge det. Jeg bruger det uden at tænke nu. Fedt man kan ringe fra både hovednummer og mobil-nr. uanset hvorfra man ringer.
— Lars Filtenborg, Media2 Online ApS
Ændringer på farten!
Valget faldt på TeleNordic Telavox fordi der var så mange muligheder som jeg savnede i min tidligere løsning. Især det her med at kunne sende / modtage sms via firmaets hovednummer men mindst lige så meget at jeg kunne aflytte de båndede samtaler via appen når jeg var på farten. Den vigtigste værdi for mig er nok at appen svarer fuldstændig til webben og man derfor kan lave ALLE ændringer mens man er på farten.
— Låsesmeden Nordsjælland