top

Fleksibel erhvervstelefoni til nystartede, små og mellemstore virksomheder

Komplet telefoniløsning

Telefoni, mobil, PBX, chat, møder og kontaktcenter på én platform.

Større fleksibilitet og kontrol, uanset hvor du er

Mere action. Mindre admin. Hold kontakten til dine kunder og kollegaer. Når du vil, og hvor du vil.

Telavox tilbyder alle virksomheder, store som små, en avanceret teleløsning i en enkelt brugervenlig app. Telavox har i løbet af de sidste 10 år udviklet markedets førende teleløsning, der er blevet Nordens mest udbredte cloud-baserede omstilling til virksomheder. I dag har Telavox mere end 60.000 kunder (+300k brugere).

Teleløsningen Telavox gør dig og dine kolleger mere tilgængelige over for kunderne og forbedrer samarbejdet internt. På den måde kan I fokusere på det, I er bedst til og ikke spilde tiden på problemer med telefonien. Du kan både arbejde fra mobilen, computeren og webbrowseren, Telavox app’en følger med og er den samme overalt.

Smart telefoni, omstilling og chat

Telavox har alt, hvad du behøver for at kommunikere og samarbejde med dine kunder og kollegaer.
Hele virksomhedens telefoni, omstilling og chat samlet i en cloudbaseret kommunikationsløsning.

App, app, app

For brugeren er det appen, der er omdrejningspunktet for omstillingen. Her kan du åbne og lukke omstillingen, viderestille samtaler, se samtalestatistik, se status på kolleger, chatte og meget mere. Appen findes til både mobil, softphone og web.

Nemmere for admin og bruger

I Telavox tilbyder man at du selv kan servicere og administrere løsningen selv. Du kan ændre i omstillingen, håndtere licenser, indstille profiler, ændre tilgængelighed og justere virksomhedens åbningstider. Hvis du har brug for hjælp, har vi et support-team i verdensklasse.

Softphone inkluderet

Med et mobilnummer følger også et gratis lokalnummer (Softphone). Med softphonen kan du ringe, besvare eller sende opkald videre via computeren, se hvor mange opkald der er i køen, skift opkald til mobil og indstil profilerne hurtigt og gnidningsløst. En softphone effektiviserer daglige opkald og besvarelser og kræver brug af  et headset.

Altid det nyeste

Telavox udvikler sig hele tiden. Med kontinuerlige og gratis opdateringer fra mere end 80 Telavox udviklere kan du roligt regne med altid at have den seneste løsning på markedet.

Vælg den pakke,
der passer til dig

Fixed

Mobile

Telefoni

Mobiltelefoni/Data

Fastnettelefoni

Fri tale

Fri sms

Videoopkald

Telefonsystem

PBX og omstillingsbord

Køsystem

Velkomst- og talebeskeder

Ventemusik

Sprogmenuer

Chat

Visuel Telefonsvarer

Viderestilling

Åbningstider

Telefonnummer og opkaldsidentifikation

Tilvalg

Optagelse af samtaler

Automatisk kunde tilbagekald

Tastevalgs-menu

Frie samtaler til EU

Datapakker 5 GB, 10 GB, 25 GB, 50 GB og 100 GB

Tal med en specialist

Vi er lige her...

...og vi har både tid og lyst til at høre om jeres ønsker og behov
– i forhold til virksomhedens kommunikationsløsning.

Mere action. Mindre admin.

Uanset hvilken pakke du vælger, kan du vælge frit mellem omstillings-funktionerne. Skulle behovene i din virksomhed ændre sig, kan du selv når som helst vælge andre funktioner eller en anden pakke i appen.

Velkomstbeskeder

Med en velkomstbesked præsenterer I jer professionelt overfor kunderne.

Ventemusik

Vælg mellem flere forskellige genrer af ventemusik eller upload jeres egen.

Tastemenu

Menuvalg dirigerer opkaldet til den rette afdeling eller person.

Visuel Telefonsvarer

Lad telefonsvareren tage imod beskeder - telefonsvarebeskeder vises som lydfiler i appen og kan let afspilles.

Fax til e-mail

Få indgående fax som PDF på e-mail.

Telefonkø

Fordel de indgående opkald på en række medarbejdere.

Funktioner i erhvervstelefoni

Nedenfor kan du kort læse om de forskellige funktioner.

Mobiltelefoni

Passive / Aktive SIM

Aktivér passive, fjern eller flyt SIM, op- eller nedjuster datapakker med øjeblikkelig aktivering i webinterfacet.

Telefonsystem og omstilling

Telefonsystem

Telavox telefonsystem løfter virksomhedens fremtoning og giver kunderne en professionel velkomst.

Hovednumre i skyen

En skræddersyet PBX-løsning med hovednummeret lagt op i skyen sender et professionelt signal til dine kunder og sørger for, at de aldrig ringer forgæves. Det hele styres via dit web-login, hvor du fx vælger om opkald til hovednummeret skal ringe på en eller flere telefoner. Du kan desuden ind/udmelde dig selv og dine medarbejdere samt fastsætte ringetid og rækkefølgen i ringegruppen efter behov.

Hovednummer

Vælg nyt nummer eller flyt jeres eksisterende hovednummer.

Åbningstider

Angiv jeres åbningstider for modtagelse af indgående opkald.

Velkomstbeskeder

Med en velkomstbesked præsenterer I jer professionelt overfor kunderne.

Tastemenu

Menuvalg dirigerer opkaldet til den rette afdeling eller person.

Ventemusik

Vælg mellem flere forskellige genrer af ventemusik eller upload jeres egen.

Telefonkø

Fordel de indgående opkald så kunderne får den rette eller en gruppe af medarbejdere.

Problemfri integration med CRM og andre systemer

Integrer dit CRM-system eller jeres support med vores softphone: Microsoft Teams/Dynamics/365, Hubspot, Google, Freshdesk, Zendesk, Salesforce osv. Alle funktioner er direkte tilgængelige, inklusive avancerede opkaldsfunktioner, køer og statistikker.

Dashboards

Når statistikkerne skal gennemgås, er det let at smække dem op på en storskærm, så alle kan følge med i hvor mange opkald I besvarer, hvor mange medarbejdere, der er indmeldt osv.

Skab din egen profil

Lad verden vide, hvad du laver, så de ikke ringer forgæves. Går du i et møde, på kundebesøg, er du syg eller på kursus – kan du aktivere en profil med et klik i din app, så dem der ringer ved, hvornår du er tilbage. Du kan lave lige så mange profiler, du vil – med lydfiler du selv kan indspille.

Nordisk løsning

Har I afdelinger rundt om i Danmark eller i Sverige, Norge eller Finland, så er det muligt at have én samlet løsning med fri tale på tværs af landegrænser.

Fuld skalerbar telefoniløsning

Du får en skalérbar gør-det-selv telefoniløsning, som på daglig basis let kan administreres af virksomhedsejer eller brugere uden ekstra omkostninger til support. Perfekt for små og mellemstore virksomheder.

Komplet samarbejdsplatform

Kontaktlister, chat, lyd- og videokonference - her er alt hvad din virksomhed behøver for en fremtidssikret kommunikationsplatform. Samarbejd med dine kolleger og kunder i den samme app.

Statistik

Statistikinformation skaber overblik over kundekald, svar tider, svarprocenter, gennemsnitlig ventetid, serviceniveau, mistede opkald og hvilke kollegaer kunden har snakket med, og hvilke kald, der ikke kom igennem. Kør f.eks. statiskstikoversigt for køer og brugere på dag-, uge- og månedsbasis evt. opdelt på afdelinger.

Grafisk Dashboard

Det grafiske dashboard giver et overskueligt øjebliksbillede af hvor mange opkald, der er i kø, hvor mange brugere, der er logget ind, og om de er ledige eller optagede.

Administration

Afdelings fakturering

Er der behov for at opdele jeres faktura i afdelinger, eller med separate faktura, kan dette opsættes, så jeres regnskabsafdeling tilfredsstilles.

Problemfri integration med CRM og andre systemer

Integrer dit CRM-system eller jeres support med vores softphone: Microsoft Teams/Dynamics/365, Hubspot, Google, Freshdesk, Zendesk, Salesforce osv. Alle funktioner er direkte tilgængelige, inklusive avancerede opkaldsfunktioner, køer og statistikker.

Udenlandske telefonnumre +65 lande

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus leo ante, consectetur sit amet vulputate vel, dapibus sit amet lectus.

Tidsbesparende administration

Tildel licenser til nye kollegaer, og fjern licenser fra dem, der stopper. 99% af alle indstillinger ændres nemt i det omfattende kontrolpanel, som medfølger. Lav en ændring på en eller flere på én gang. Medarbejdere, virksomheden eller administratoren kan let selv servicere og administrere løsningen fra første dag.

Hvad siger kunderne?