Fleksibel erhvervstelefoni til nystartede, små og mellemstore virksomheder
Telefoni, mobil, PBX, chat, møder og kontaktcenter på én platform.
Mere action. Mindre admin. Hold kontakten til dine kunder og kollegaer. Når du vil, og hvor du vil.
Telavox tilbyder alle virksomheder, store som små, en avanceret teleløsning i en enkelt brugervenlig app. Telavox har i løbet af de sidste 10 år udviklet markedets førende teleløsning, der er blevet Nordens mest udbredte cloud-baserede omstilling til virksomheder. I dag har Telavox mere end 60.000 kunder (+300k brugere).
Teleløsningen Telavox gør dig og dine kolleger mere tilgængelige over for kunderne og forbedrer samarbejdet internt. På den måde kan I fokusere på det, I er bedst til og ikke spilde tiden på problemer med telefonien. Du kan både arbejde fra mobilen, computeren og webbrowseren, Telavox app’en følger med og er den samme overalt.
Telavox har alt, hvad du behøver for at kommunikere og samarbejde med dine kunder og kollegaer.
Hele virksomhedens telefoni, omstilling og chat samlet i en cloudbaseret kommunikationsløsning.
For brugeren er det appen, der er omdrejningspunktet for omstillingen. Her kan du åbne og lukke omstillingen, viderestille samtaler, se samtalestatistik, se status på kolleger, chatte og meget mere. Appen findes til både mobil, softphone og web.
I Telavox tilbyder man at du selv kan servicere og administrere løsningen selv. Du kan ændre i omstillingen, håndtere licenser, indstille profiler, ændre tilgængelighed og justere virksomhedens åbningstider. Hvis du har brug for hjælp, har vi et support-team i verdensklasse.
Med et mobilnummer følger også et gratis lokalnummer (Softphone). Med softphonen kan du ringe, besvare eller sende opkald videre via computeren, se hvor mange opkald der er i køen, skift opkald til mobil og indstil profilerne hurtigt og gnidningsløst. En softphone effektiviserer daglige opkald og besvarelser og kræver brug af et headset.
Telavox udvikler sig hele tiden. Med kontinuerlige og gratis opdateringer fra mere end 80 Telavox udviklere kan du roligt regne med altid at have den seneste løsning på markedet.
Fixed | Mobile |
Mobiltelefoni/Data
Fastnettelefoni
Fri tale
Fri sms
Videoopkald
PBX og omstillingsbord
Køsystem
Velkomst- og talebeskeder
Ventemusik
Sprogmenuer
Chat
Visuel Telefonsvarer
Viderestilling
Åbningstider
Telefonnummer og opkaldsidentifikation
Optagelse af samtaler
Automatisk kunde tilbagekald
Tastevalgs-menu
Frie samtaler til EU
Datapakker 5 GB, 10 GB, 25 GB, 50 GB og 100 GB
Tal med en specialist
...og vi har både tid og lyst til at høre om jeres ønsker og behov
– i forhold til virksomhedens kommunikationsløsning.
Uanset hvilken pakke du vælger, kan du vælge frit mellem omstillings-funktionerne. Skulle behovene i din virksomhed ændre sig, kan du selv når som helst vælge andre funktioner eller en anden pakke i appen.
Med en velkomstbesked præsenterer I jer professionelt overfor kunderne.
Vælg mellem flere forskellige genrer af ventemusik eller upload jeres egen.
Menuvalg dirigerer opkaldet til den rette afdeling eller person.
Lad telefonsvareren tage imod beskeder - telefonsvarebeskeder vises som lydfiler i appen og kan let afspilles.
Få indgående fax som PDF på e-mail.
Fordel de indgående opkald på en række medarbejdere.
Nedenfor kan du kort læse om de forskellige funktioner.
Aktivér passive, fjern eller flyt SIM, op- eller nedjuster datapakker med øjeblikkelig aktivering i webinterfacet.
Telavox telefonsystem løfter virksomhedens fremtoning og giver kunderne en professionel velkomst.
En skræddersyet PBX-løsning med hovednummeret lagt op i skyen sender et professionelt signal til dine kunder og sørger for, at de aldrig ringer forgæves. Det hele styres via dit web-login, hvor du fx vælger om opkald til hovednummeret skal ringe på en eller flere telefoner. Du kan desuden ind/udmelde dig selv og dine medarbejdere samt fastsætte ringetid og rækkefølgen i ringegruppen efter behov.
Vælg nyt nummer eller flyt jeres eksisterende hovednummer.
Angiv jeres åbningstider for modtagelse af indgående opkald.
Med en velkomstbesked præsenterer I jer professionelt overfor kunderne.
Menuvalg dirigerer opkaldet til den rette afdeling eller person.
Vælg mellem flere forskellige genrer af ventemusik eller upload jeres egen.
Fordel de indgående opkald så kunderne får den rette eller en gruppe af medarbejdere.
Integrer dit CRM-system eller jeres support med vores softphone: Microsoft Teams/Dynamics/365, Hubspot, Google, Freshdesk, Zendesk, Salesforce osv. Alle funktioner er direkte tilgængelige, inklusive avancerede opkaldsfunktioner, køer og statistikker.
Når statistikkerne skal gennemgås, er det let at smække dem op på en storskærm, så alle kan følge med i hvor mange opkald I besvarer, hvor mange medarbejdere, der er indmeldt osv.
Lad verden vide, hvad du laver, så de ikke ringer forgæves. Går du i et møde, på kundebesøg, er du syg eller på kursus – kan du aktivere en profil med et klik i din app, så dem der ringer ved, hvornår du er tilbage. Du kan lave lige så mange profiler, du vil – med lydfiler du selv kan indspille.
Har I afdelinger rundt om i Danmark eller i Sverige, Norge eller Finland, så er det muligt at have én samlet løsning med fri tale på tværs af landegrænser.
Du får en skalérbar gør-det-selv telefoniløsning, som på daglig basis let kan administreres af virksomhedsejer eller brugere uden ekstra omkostninger til support. Perfekt for små og mellemstore virksomheder.
Kontaktlister, chat, lyd- og videokonference - her er alt hvad din virksomhed behøver for en fremtidssikret kommunikationsplatform. Samarbejd med dine kolleger og kunder i den samme app.
Statistikinformation skaber overblik over kundekald, svar tider, svarprocenter, gennemsnitlig ventetid, serviceniveau, mistede opkald og hvilke kollegaer kunden har snakket med, og hvilke kald, der ikke kom igennem. Kør f.eks. statiskstikoversigt for køer og brugere på dag-, uge- og månedsbasis evt. opdelt på afdelinger.
Det grafiske dashboard giver et overskueligt øjebliksbillede af hvor mange opkald, der er i kø, hvor mange brugere, der er logget ind, og om de er ledige eller optagede.
Er der behov for at opdele jeres faktura i afdelinger, eller med separate faktura, kan dette opsættes, så jeres regnskabsafdeling tilfredsstilles.
Integrer dit CRM-system eller jeres support med vores softphone: Microsoft Teams/Dynamics/365, Hubspot, Google, Freshdesk, Zendesk, Salesforce osv. Alle funktioner er direkte tilgængelige, inklusive avancerede opkaldsfunktioner, køer og statistikker.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus leo ante, consectetur sit amet vulputate vel, dapibus sit amet lectus.
Tildel licenser til nye kollegaer, og fjern licenser fra dem, der stopper. 99% af alle indstillinger ændres nemt i det omfattende kontrolpanel, som medfølger. Lav en ændring på en eller flere på én gang. Medarbejdere, virksomheden eller administratoren kan let selv servicere og administrere løsningen fra første dag.
Hovedsageligt på grund af prisen!
Min virksomhed valgte TeleNordics Telavox løsning hovedsageligt på grund af prisen ift. forhenværende udbyder. Dette kombineret med Televox’ intuitive software gjorde beslutningen ukompliceret. Med det nye system får vores kunder en god oplevelse når de ringer til os, samtidig med at vi internt hele tiden kan se ledigheden af kollegaer og ganske ukompliceret viderestille til disse.
— Kenneth Blok, Cheport Cheese ApS
Højt niveau af service og vejledning
Jeg har med fornøjelse samarbejdet med TeleNordic i mere end 15 år. Produkterne er gode og ærlige – og forretningen drives elegant med et højt niveau af service og vejledning. Keep it up!
— Martin Dan, DAN®
Utroligt mange muligheder
Det var tid for mig at finde en løsning jeg kunne bruge uanset placering og behov. Derfor valgte jeg TeleNordic Telavox. Det giver mig utroligt mange muligheder for at tilpasse løsningen til mit behov. Om det er fra iPhone, iPad eller PC – så kan jeg bruge det. Jeg bruger det uden at tænke nu. Fedt man kan ringe fra både hovednummer og mobil-nr. uanset hvorfra man ringer.
— Lars Filtenborg, Media2 Online ApS
Ændringer på farten!
Valget faldt på TeleNordic Telavox fordi der var så mange muligheder som jeg savnede i min tidligere løsning. Især det her med at kunne sende / modtage sms via firmaets hovednummer men mindst lige så meget at jeg kunne aflytte de båndede samtaler via appen når jeg var på farten. Den vigtigste værdi for mig er nok at appen svarer fuldstændig til webben og man derfor kan lave ALLE ændringer mens man er på farten.
— Låsesmeden Nordsjælland